Yukleniyor
+90 543 875 6449Abbas Öztürk
Dolar
46,4787 %0,02
Euro
52,9252 %-0,42

Kötü Koku ve Haşereye Geçit Yok! Meram'da Konteynerler Tek Tek Dezenfekte Ediliyor

Meram Belediyesi, yaz sıcaklarının etkisiyle konteynerlerde temizlik ve dezenfeksiyon çalışmalarını artırarak kötü koku ve haşerelerin önüne geçti.

Mehmet Arif GÜDEN
Mehmet Arif GÜDEN 23.06.2026 20:22 | Okuma: 2 dk
Yerel Haberler Belediyeler
Kötü Koku ve Haşereye Geçit Yok! Meram'da Konteynerler Tek Tek Dezenfekte Ediliyor

Meram Belediyesi, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilçe genelindeki yer altı ve yer üstü çöp konteynerlerinde temizlik ve dezenfeksiyon çalışmalarını yoğunlaştırdı. Yaz boyunca aralıksız sürdürülecek uygulamalarla kötü kokuların, bakteri oluşumunun ve sinek ile haşere üremesinin önüne geçilmesi hedefleniyor.

Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında konteynerler özel yıkama araçlarıyla detaylı şekilde temizlenirken, çevre dostu dezenfektanlar ve özel solüsyonlarla hijyenik hale getiriliyor.


Konteynerler Detaylı Olarak Yıkanıyor

Ekipler, konteynerlerin hem iç hem de dış yüzeylerini basınçlı su sistemiyle yıkıyor. Köpüklü temizlik uygulamasının ardından kötü koku oluşumunu engelleyen özel solüsyonlar kullanılarak dezenfeksiyon işlemi gerçekleştiriliyor.

Bu uygulamayla hem çevre temizliğinin korunması hem de vatandaşların daha sağlıklı ve konforlu bir yaşam alanına kavuşması amaçlanıyor.


Yaz Boyunca Kesintisiz Sürecek

Meram Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, özellikle yaz aylarında konteyner temizliğinin halk sağlığı açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı.

Açıklamada, yükselen hava sıcaklıklarıyla birlikte konteynerlerde kötü koku, bakteri, sinek ve larva oluşumu riskinin arttığı belirtilerek, ilçe genelindeki tüm yer altı ve yer üstü konteynerlerin belirli periyotlarla temizlenip dezenfekte edilmeye devam edeceği ifade edildi.


Vatandaşlara Çevre Duyarlılığı Çağrısı

Belediye yetkilileri, yürütülen çalışmaların daha etkili olabilmesi için vatandaşlardan da çevre temizliği konusunda hassasiyet beklediklerini belirtti.

Atıkların konteynerlerin içerisine bırakılması ve çevrenin temiz tutulmasının, hem temizlik çalışmalarının verimliliğini artıracağı hem de daha sağlıklı bir çevre oluşturulmasına katkı sağlayacağı ifade edildi.

Meram Belediyesi, yaz boyunca ilçe genelinde temizlik ve dezenfeksiyon çalışmalarını aralıksız sürdürerek daha temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir Meram hedefi doğrultusunda çalışmalarına devam edecek.

Siradaki haber hazirlaniyor...

Okur Görüşleri

Yorumlar

0 yorum

İlk yorumu sen yaz!

Söz Sende

Yorum Yap

Yorumunuz editör onayından sonra yayına alınacaktır.