Yukleniyor
+90 543 875 6449Abbas Öztürk
Dolar
46,5015 %0,04
Euro
52,8399 %-0,20

Seydişehir Belediyesi Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası Başladı: 18 Takım Sahada

Seydişehir'de geleneksel hale gelen Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası, 18 takım ve 280'den fazla sporcunun şampiyonluk mücadelesiyle start aldı.

Mehmet Arif GÜDEN
Mehmet Arif GÜDEN 24.06.2026 22:05 | Okuma: 2 dk
Spor Amatör Sporlar
Seydişehir Belediyesi Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası Başladı: 18 Takım Sahada

Konya’nın spora ve sporcuya verdiği değerle öne çıkan ilçesi Seydişehir’de, her yıl büyük bir coşkuyla beklenen spor şöleni yeniden başladı. Seydişehir Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası’nda ilk düdük çaldı. İlçede spor kültürünü yaygınlaştırmak, gençler ve sporseverler arasındaki bağı güçlendirmek amacıyla organize edilen turnuva, bu yıl da renkli görüntülere ve büyük bir heyecana sahne oluyor.


İlk Santra Başkan Hasan Ustaoğlu'ndan

Atatürk Spor Salonu’nun hemen yanında bulunan ve turnuva için özel olarak hazırlanan çim sahada gerçekleştirilen açılış organizasyonuna sporseverlerin ilgisi yoğundu. Turnuvanın açılış vuruşunu ise Seydişehir Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu yaptı.

İlk santranın ardından sahada sergilenen mücadele, turnuvanın bu yıl da kıran kırana geçeceğinin sinyallerini verdi. Toplamda 18 iddialı takımın şampiyonluk kupasını müzesine götürmek için ter dökeceği dev organizasyonda, 280’in üzerinde lisanslı ve amatör sporcu yeşil sahada yeteneklerini sergileyecek.


"Birlik, Beraberlik Ve Kardeşlik Duyguları Pekişiyor"

Turnuvanın açılışında konuşan ve tüm takımlara başarılar dileyen Seydişehir Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı. Turnuvanın temel amacının kazanmaktan ziyade dostluk köprüleri kurmak olduğunu belirten Başkan Ustaoğlu, şu ifadeleri kullandı:

"Belediyemiz bünyesinde düzenlediğimiz bu futbol turnuvası, hemşehrilerimiz arasında birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını en üst seviyeye çıkarıyor. Spora ve sporcuya verdiğimiz değerin bir nişanesi olarak gelenekselleştirdiğimiz turnuvamızda bu yıl 18 takımımız yer alıyor. Sahada centilmence, Seydişehir’e yakışır bir kardeşlik havası içerisinde mücadele edileceğine inancım tam. Katılan tüm sporcularımıza ve teknik ekiplerimize şimdiden yürekten başarılar diliyorum."


Maç Takvimi Belli Oldu: Hafta İçi Her Gün Futbol Şöleni

Seydişehirli futbolseverleri ekran başından ve evlerinden çıkarıp saha kenarına toplayacak olan turnuvanın maç programı da netleşti. Yapılan planlamaya göre Başkanlık Kupası müsabakaları, Cumartesi ve Pazar günleri hariç olmak üzere hafta içi her gün futbolseverlerle buluşacak.

Günde 3 karşılaşmanın oynanacağı turnuvada maçlar, her akşam saat 18.30 itibarıyla başlayacak. Atatürk Spor Salonu yanındaki çim sahada oynanacak mücadelelerin, yaz akşamlarında ilçeye farklı bir sosyal aktivite ve heyecan katması bekleniyor. Tüm ilçe halkı, takımlarını desteklemek üzere tribünlere davet edildi.

Siradaki haber hazirlaniyor...

Okur Görüşleri

Yorumlar

0 yorum

İlk yorumu sen yaz!

Söz Sende

Yorum Yap

Yorumunuz editör onayından sonra yayına alınacaktır.