Yukleniyor
+90 543 875 6449Abbas Öztürk
Dolar
46,6600 %0,12
Euro
53,1528 %0,09

Gönülden Süzülen Katreler...

Abbas ÖZTÜRK
Abbas ÖZTÜRK 28.06.2026 20:51 | Okuma: 3 dk
Köşe Yazarları
Gönülden Süzülen Katreler...

Gönülden Süzülen Katreler...

Yukarıdan aşağı yani genelden yerele beyin süzgecimden geçip gönlüme sinen değerlendirmelerimi ortaya karışık kaleme aldım, beğenir veya beğenmezsiniz.? Düşünelerime katılır veya katılmazsınız.?? peşinen saygı duyduğumu belirtir, saygı çerçevesinde olumlu veya olumsuz eleştrilerinize açık olduğumu bildirmek isterim.*** 

...Ülkemizin içinde bulunduğu sürecin yanlış bir süreç olduğunu dile getiren ve bu sürece dur demek adına 27 Haziran 2026 günü aynı kaygı ve endişeleri taşıyan herkesi TANDOĞAN Meydanına BAYRAK Mitingine davet eden, İyi Parti Genel Başkanı Müsavvat DERVİŞOĞLU birlik ve beraberlik seramonisi ülkemize göstereceğini belirterek bu mitingi parti olarak organize ettiklerini kamuoyuna duyurdu. Duyurdu, duyurmasına da.? Böylesine anlamlı bir mitingin katılım sayısından daha önemlisinin sonuca yansımasının ne olacağının merakı içerisindeyim.! Bende aynı endişeleri taşıyorum ama mitinge katılıyorum.!! Çünkü; doğru düşünceler, doğru ve idealist şahsiyetler tarafından hayata geçirilir tezine binaen tüm muhalefet partilerini ayırt etmediğim gibi İyi Partiyi de ayırt etmeden, Sayın Müsavvat DERVİŞOĞLU nun şahsi çabalarının bir anlam taşıdığına inanmıyorum.(!) Zaman göstrecek göreceğiz, sandığa yansımayacak.(!) Neden mi.(?) Çok sebebi var da ben bir tanesini söyleyip noktalayacam. Ama bu bir sebepte başarıya ulaşılacak hedefin %90 nını teşkil ediyor da ondan.!! Yurt genelinde İL-İLÇE ve BELDE teşkilatlarının içler acınası durumu,yetti mi.? Genel Merkez ve Genel Başkan olarak bundan da Sayın Müsavvat DERVİŞOĞLU habersizse yapacak birşey de yok.(!) Güven ruh misali terk ettiği bedene dönmez.! Çünkü; yaşananlar güveni yok etti.!! Tekrar bu güven kazanılır mı.? Şahsi kanaatime göre zor ki, zor.(!) İzaha ve ispata hazırım, çağrılan her platforma da gelir gördüklerimi ve yaşadıklarımı anlatırım...***

...Maliye Bakanının ballandıra ballandıra anlattığı yeni vergi yapılandırmasını şehrimiz de faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşu ESDER "Esnaf Sanatkarlar Derneği" Konya Deftarlığının önünde toplanarak protesto edip basın açıklamasında bulundular. Demokratik hak arayışı çerçevesinde ki bu protestonun Sayın Cumhurbaşkanımız nezdinde kabul görmesi için yurt genelinde bu tür eylemlerin tüm esnafımız tarafından yapılmasının sonuç getireceğine inanıyorum. Esnaf kardeşlerimin sesine bir ses, bir nefes de ben olmak adına köşemden de önerimi kaleme aldım. Rabbim muvaffak eyler inşallah...***

...Gönülden süzülen katreler diyor ki.? "İLTİFAT MARİFETE TABİ İSE.??" Şimdi gönül rahatlığı ile duygu ve düşüncelerimi aktarabilirm. Arkadaşlar özel haber yapmak için saha inerler, Sıra dışı bir haber olsun diye; Karatay Belediyesinin iştiraki olan CAFE KARATAY Şubesinin önünde hizmet alan vatandaşlarımıza sorular yönelterek görüşlerini alırlar. Maşallah Sübhanallah 1 kişi dahi 1 soruya olumsuz eleştirel cevap vermez. Bunun üzerine çok merak ettim ve gittim buraya, kendimi hiç tanıtmadan bir müşteri gibi oturdum menüyü açtım yemeğimi sipariş ettim. Yemeğim geldi yedim, arkasına da iki çay içtim. bu arada da kendimce gözlemledim. Demekki vatandaş iyiyi de kötüyü de biliyormuş deyip, kasaya hesabımı ödedikten sonta Şube Sorumlu Müdürü ve Mutfak Sorumlu Şefini görmek istediğimi söyledim. Sağ olsunlar Sorumlu Müdür Mustafa YAYAR ve Sorumlu Şef Fatma SAVCA hanım bir telaş yanıma geldiler. Her ikisinin nezdinde tüm personeli tebrik edip teşekkürlerimi iletip menmuniyetimi belirttim. Neden mi yaptım.? Kamu iştiraki olan hizmet sınıfı bu tür işletmelerden şimdiye kadar olan hayatımda nadiren menmun olmuşumdur. Lezzet-Sunum-Hesaplı oluşu-personelin güleryüzlülüğü kaleme almamı vicdanen emretti. Başta Karatay Belediye Başkanı Sayın Hasan KILCA olmak üzere bu işletmeye ve bunun gibi işletmelere emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum. Sağ olsunlar, var olsunlar...***

...Bir Konyalı ve Konya çocuğu olarak bizleri ziyadesi ile gururlandırdığı için Büyük Şehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim ALTAY beyefendiye de buaradan teşekkürlerimi sunuyorum. Fazlası ile hak etti bu övgüyü.! Çünkü; Konya'mızın ismini ve kendi ismini Dünyaya duyurarak "DÜNYA BELEDİYELER BİRLİĞİ BAŞKANLIĞINA" seçildi. Öyle sıradan ve basit bir olay değil bu.(!) Şahsi yapım itibariyle, ne nefsim adına ne bel altı, ne de dil üstü yazı kaleme almam.(!) Kalemimin hısmı da yoktur, hasmıda.(!)(!) Nefsimden Allah'a sığınırım. Çok sevip benimsediğim, "İLTİFAT MARİFETE TABİDİR." tezine binaen UĞUR BAŞKAN hak etti bu övgüyü. FAS'IN TANCA şehrinde 240.000 (İKİYÜZ  KIRKBİN) den fazla katılımcı yerel yönetici BELEDİYE BAŞKANININ güvenini kazanıp seçilmesi normal olmasa gerek.!! Yolun, bahtın açık. Başarıların daim olsun İnşallah...

Siradaki haber hazirlaniyor...

Okur Görüşleri

Yorumlar

0 yorum

İlk yorumu sen yaz!

Söz Sende

Yorum Yap

Yorumunuz editör onayından sonra yayına alınacaktır.