Yukleniyor
+90 543 875 6449Abbas Öztürk
Dolar
46,6600 %0,12
Euro
53,1528 %0,09

Dünya Görmeyenler Derneği’nden Konya’da Aşure Programı

Dünya Görmeyenler Derneği, Konya Zafer Meydanı’nda düzenlediği aşure programında yaklaşık 3 bin kişiyi bir araya getirdi.

Mehmet Arif GÜDEN
Mehmet Arif GÜDEN 26.06.2026 19:12 | Okuma: 2 dk
Yerel Haberler Etkinlikler
Dünya Görmeyenler Derneği’nden Konya’da Aşure Programı

Dünya Görmeyenler Derneği, Konya Zafer Meydanı’nda birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla aşure programı düzenledi. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte yaklaşık 3 bin kişiye aşure ikram edildi.

Dualar ve bereket temennileriyle başlayan program, Hacıveyiszade Camii müezzinlerinden Mehmet Esat Çakmak’ın Kur’an-ı Kerim tilaveti ve açılış duasıyla manevi bir atmosferde gerçekleştirildi.


ZAFER MEYDANI’NDA GÖNÜLLER BULUŞTU

Dünya Görmeyenler Derneği tarafından düzenlenen programda vatandaşlar, aşure geleneğinin paylaşma ve dayanışma ruhunda bir araya geldi.

Programa Taşkentliler Derneği Başkanı Davut Navruz ve çok sayıda vatandaş da katılarak dernek üyelerine destek verdi.


BAŞKAN ŞAHİN’DEN AŞURE VE DAYANIŞMA VURGUSU

Programda katılımcılara hitap eden Dünya Görmeyenler Derneği Başkanı Mehmet Ali Şahin, aşure gününün manevi anlamına dikkat çekti.

Şahin, konuşmasında Hazreti Nuh Aleyhisselam’ın kıssasından ve Hazreti Hüseyin’in şehadetinden bahsederek, aşure kültürünün yaşatılması ve gelecek nesillere aktarılmasının önemini vurguladı.

“ENGELLİ BİREYLER SADECE ALAN DEĞİL, VEREN TARAFTIR”

Dernek Başkanı Mehmet Ali Şahin, engelli bireylerin toplumda yalnızca yardım alan kişiler olarak görülmemesi gerektiğini söyledi.

Şahin, engelli bireylerin aynı zamanda üreten, paylaşan, yardım edebilen ve topluma değer katan bireyler olduğunu ifade ederek, dernek olarak bu anlayışı güçlendiren çalışmalara büyük önem verdiklerini belirtti.

DESTEK VERENLERE TEŞEKKÜR

Mehmet Ali Şahin, programın gerçekleşmesinde emeği geçen isimlere teşekkür etti.

Şahin; ilahiyatçı vaiz Hasan Basri Balcı’ya, sanayici iş insanı Ahmet Bilgiç’e ve İsmail Türker aşure çadırı ile destek veren Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş’a teşekkürlerini iletti.

Konya’da düzenlenen program, vatandaşların yoğun ilgisiyle tamamlandı.

Dünya Görmeyenler Derneği’nin Zafer Meydanı’ndaki aşure buluşması, paylaşma, kardeşlik ve dayanışma kültürünün güçlü bir örneği olarak hafızalarda yer aldı.

Siradaki haber hazirlaniyor...

Okur Görüşleri

Yorumlar

0 yorum

İlk yorumu sen yaz!

Söz Sende

Yorum Yap

Yorumunuz editör onayından sonra yayına alınacaktır.